Hakan Yücedağ Kimdir?

*1982 Ordu doğumluyum
*İlköğretimi Ordu 19 Eylül İlköğretim Okulu’nda tamamladım
*Ortaokulu Ordu Merkez İlköğretim Okulu’nda tamamladım.
*Lise Öğrenimi İstanbul Paşabahçe Ahmet Ferit İnal Lisesinde tamamladım.
*Trakya Üniversitesi Babaeski Meslek Yüksek Okulu Büro Yönetimi ve Sekreterlik Önlisans Mezun.
*Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Lisans Mezun.
*Anadolu Üniversitesi Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Önlisans Mezun.
*Atatürk Üniversitesi İş Sağlığı ve Güvenliği Ön Lisans Mezun.
*İstanbul Gelişim Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İş Sağlığı ve Güvenliği Yüksek Lisans Mezun.
*Anadolu Üniversitesi Acil Durum ve Afet Yönetimi Öğrencisiyim. 
100'ün üzerinde sertifikalı eğitim aldım. 
Aldığım eğitimlerin bir kısmı aşağıdaki gibidir :
*Motorlu Taşıtlar Direksiyon Usta Öğretici.
*Futbol hakemi.
*Motivasyon Koçu. 
*Yaşam Koçu. 
*Satış Koçu. 
*Eğitim ve Öğrenci Koçu. 
*Nöropazarlama Uzmanı. 
*CRM Müşteri İlişkileri Yöneticisi. 
*Sosyal Medya Uzmanı. 
*Dijital Pazarlama Uzmanı. 
*E-Ticaret Eğitimi. 
*Google Ads Eğitimi. 
*Liderlik Eğitimi. 
*Doğru ve Etkili Konuşma Eğitimi. 
*Churn Müşteriyi Elde Tutma Eğitimi. 
*Stresi Önlemede Yöneticinin Rolü ve Durumsal Liderlik Eğitimi. 
*Çatışma Yönetimi. 
*Doğru Pazarlama İletişimi İle Farklılık Yaratmak Eğitim. 
*Zor İnsanlarla Başetme Eğitim. 
*Kurumlarda Stres Yönetimi Eğitimi. 
*Kişisel Stres Yönetimi Eğitimi. 
*Korece Dil Eğitimi. 
*Blog Yazarlığı Eğitimi. 
*Stres Yönetimi Eğitimi. 
*Stres ve Stresle Başa Çıkma Eğitimi. 
*İşe Alım ve Mülakat Teknikleri Eğitimi. 
*İş Yerinde Görgü ve Etik Kuralları Eğitimi. 
*Pazarlama İletişimi Eğitimi. 
*Halkla ilişkiler ve İletişim Eğitimi.
*Mali Tablo Analizi ve İstihbarat Eğitimi. 
*Üretim Yönetimi Eğitimi. 
*Facebook ve Instagram Reklamcılığı Eğitimi. 
*Eğiticinin Eğitimi Eğitimi. 
*Tüketici Hakları Eğitimi. 
*İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Eğitimi. 
*Şikayet Yönetimi Eğitimi. 
*İş Sağlığı ve Güvenliği Teknikeriyim. 
*Liderlik Eğitimi. 
*Osmanlıca Eğitimi. 
*Mağaza Yöneticiliği Sertifika Programı. 
*Profesyonel Yöneticiyim.
AFAD Gönüllüsüyüm. Bu bağlamda, 
*Arama Kurtarma Faaliyetlerinde Kullanılan Düğümler Eğitimi ve
*Birey ve Aileler için Afet Bilinci Eğitimi aldım. 
*16 yıl çeşitli şirketlerde orta düzey yöneticilik yaptım.
*100 den fazla seminer ve söyleşiye katıldım. 
*Okurum yazarım. 
*Hobilerim : Basketbol ,Masa Tenisi, Araştırma, Derin Düşünce, Fütüristlik, Kodlama, Teknoloji, Okurum. Demiştim. Aynı zamanda yazarım. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar